Print Favourite
Opinia dvs. ne ajuta in respectarea angajamentului pe care ni l-am asumat, de a oferi solutii si servicii de calitate, potrivite nevoilor clientilor nostri, care sa va faca viata mai usoara.
 
Daca doriti sa ne transmiteti o solutie de imbunatatire sau sa ne comunicati o problema intampinata, ne puteti contacta usor, prin completarea formularul de mai jos. Pentru a putea prelua si solutiona solicitarea dumneavoastra, este necesar sa va exprimati acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate, prin bifarea casutei de mai jos, dupa parcurgerea Conditiilor Generale privind prelucrarea datelor cu caracter personal:
 
 
Am citit si acceptat Conditiile Generale privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
 
Aveti, de asemenea, la dispozitie si urmatoarele modalitati de contactare:
 
TELEFON: 
 
- 021.200.20.20 ( Serviciul Asistenta Clienti UniCredit Bank) 
- 021.200.97.99 ( Echipa Suport Clienti UniCredit Consumer Financing)
 Numere cu tarif normal, disponibile de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 17:30.
 
- E-MAIL: roucfincomplaints@unicredit.ro 
- POSTA: Str. Ghetarilor 23-25, sector 1, Bucuresti (sediul central UniCredit Consumer Financing)
- FAX: 021.200.07.01.
 
Referitor la Creditele de Realizari Personale/Refinantare fara ipoteca, respectiv cardurile de credit UniCreditCard Principal sau Premium, va puteti adresa si in orice sucursala UniCredit Bank SA.
 
Pentru a ne ajuta sa analizam situatia sesizata si sa va raspundem in cel mai scurt timp, va rugam sa  includeti in mesajul dumneavoastra urmatoarele informatii:
 
- datele de identificare: nume,  numar de telefon, adresa de corespondenta, adresa de e-mail (daca este cazul);
- descrierea detaliata a situatiei sesizate, cu mentionarea tuturor informatiilor relevante;
- solicitarea dvs. in legatura cu situatia sesizata;
- modalitatea aleasa pentru primirea raspunsului (in scris, prin posta sau e-mail, la adresa de coresponenta indicata);
 
Mesajele dvs. vor fi preluate de catre departamentul "Satisfactia Clientilor si Reclamatii", care:
 
- va inregistra sugestia/sesizarea dumneavoastra si va pune la dispozitie, la cerere, detalii complete cu privire la procesul intern de administrare a sugestiilor si sesizarilor si stadiul solicitarii dumneavoastra;
- va trata sugestia si sesizarea dumneavoastra cu impartialitate,integritate si respect;
- va formula raspunsul, in cel mai scurt timp posibil.
 
Raspunsul la sesizare va fi expediat, prin modalitatea aleasa de dvs., in  conformitate cu reglementarile legale in vigoare, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data inregistrarii, respectiv in maxim  15 zile calendaristice de la data inregistrarii, in cazul  sesizarilor legate de prelucrarea datelor cu caracter personal care intra sub incidenta Legii nr. 677/2001 sau a altor dispozitii legale aplicabile in domeniul protectiei datelor cu caracter personal. In cazul in care demersurile noastre in vederea solutionarii sesizarii dumneavoastra nu se pot incadra in termenele indicate mai sus, va vom informa de indata cu privire la cauzele  intarzierii si cu privire la termenul probabil de solutionare a sesizarii dumneavoastra. 
 
In cazul in care raspunsul nostru nu raspunde pe deplin asteptarilor dumneavoastra, aveti posibilitatea de a recurge la procedura medierii, in conditiile prevazute de lege, mediatorii putand fi alesi din tabloul mediatorilor de pe site-ul www.cmediere.ro, de a va adresa Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar ("CSALB"), cu sediul in Bucuresti, Str. Sevastopol nr. 24, sector 1, telefon (021) 9414, site web www.csalb.ro, Autoritatii Nationala pentru Protectia Consumatorilor ("ANSPDCP") sau Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii datelor cu Caracter Personal ("ANPC"), cu sediul in Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, Bucuresti, www.anpc.ro si justitiei.