Opinia Dumneavoastra ne ajuta in respectarea angajamentului pe care ni l-am asumat, de a oferi solutii si servicii de calitate, potrivite nevoilor clientilor nostri, care sa le faca viata mai usoara.
 
Daca doriti sa ne transmiteti o solutie de imbunatatire sau sa ne comunicati o problema intampinata in relatia cu UniCredit Consumer Financing IFN S.A., ne puteti contacta usor, prin completarea formularul de mai jos. Pentru a putea prelua si solutiona solicitarea Dumneavoastra, este necesar sa va exprimati acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate, prin bifarea casutei de mai jos, dupa parcurgerea cu atentie a Notei de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
 
 
 
 
Aveti, de asemenea, la dispozitie si urmatoarele modalitati de contactare:
 
TELEFON: 
 
- 021.200.20.20 ( Serviciul Asistenta Clienti UniCredit Bank) 
- 021.200.97.99 ( Echipa Suport Clienti UniCredit Consumer Financing)
 * Numere cu tarif normal in reteaua Telekom Romania, disponibile de luni pana vineri, in intervalul orar 9:00 - 17:30.
 
- E-MAIL: roucfincomplaints@unicredit.ro
- POSTA: Str. Ghetarilor 23-25, sector 1, Bucuresti (sediul central UniCredit Consumer Financing IFN S.A.)
- FAX: 021.200.07.01.
 
In cazul in care doriti sa formulati o solicitare privind exercitarea drepturilor sale privind protectia datelor, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata olograf, la sediul Operatorului, in Bucuresti, sector 1, Str. Ghetarilor, nr. 23-25, etaj 1 si 3, mentionand ca destinatar pe plicul de corespondenta " UniCredit Consumer Financing IFN S.A. - Responsabilul cu protectia datelor" si/sau la nr. de fax : +40 21 200 97 01 si/sau la adresa de e-mail: ucfin.contactclienti@unicredit.ro. De asemenea, va comunicam datele de contact ale Responsabilului cu protectia datelor: roucfindpo@unicredit.ro.
 
Cu privire la Creditele de Realizari Personale/Refinantare fara ipoteca, respectiv cardurile de credit UniCreditCard Principal sau Premium, va puteti adresa si in orice sucursala UniCredit Bank SA.
 
Pentru a ne ajuta sa analizam situatia sesizata si sa va raspundem in cel mai scurt timp, va rugam sa  includeti in mesajul Dumneavoastra urmatoarele informatii:
 
- datele de identificare: nume,  numar de telefon, adresa de corespondenta, adresa de e-mail (daca este cazul);
- descrierea detaliata a situatiei sesizate, cu mentionarea tuturor informatiilor relevante;
- solicitarea Dumneavoastra in legatura cu situatia sesizata;
- modalitatea aleasa pentru primirea raspunsului (in scris, prin posta sau e-mail, la adresa de coresponenta indicata);
 
Mesajele Dumneavoastra vor fi preluate de catre departamentul "Satisfactia Clientilor si Reclamatii", care:
 
- va inregistra sugestia/sesizarea Dumneavoastra si va pune la dispozitie, la cerere, detalii complete cu privire la procesul intern de administrare a sugestiilor si sesizarilor si stadiul solicitarii Dumneavoastra;
- va trata sugestia si sesizarea Dumneavoastra cu impartialitate,integritate si respect;
- va formula raspunsul, in cel mai scurt timp posibil.
 
Raspunsul la sesizare va fi expediat, prin modalitatea aleasa de Dumneavoastra, in  conformitate cu reglementarile legale in vigoare, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data inregistrarii.
 
In cazul in care veti adresa o solicitare privind exercitarea drepturilor privind protectia datelor, UniCredit Consumer Financing IFN SA (Operatorul) va raspunde acestei solicitari in termen de 15 zile calendaristice de la primirea acesteia, conform Legii 677/2001, pana la data de 25 mai 2018, iar dupa aceasta data, in termen de 30 zile de la primirea solicitarii de catre Operator, in conditiile prevazute de Regulamentul UE. Aceasta perioada poate fi prelungita cu doua luni atunci cand este necesar, tinandu-se seama de complexitatea solicitarii.
 
In cazul in care, din motive obiective,  demersurile noastre in vederea solutionarii sesizarii Dumneavoastra nu se pot incadra in termenele indicate mai sus, va vom informa de indata cu privire la cauzele  intarzierii si cu privire la termenul probabil de solutionare a sesizarii Dumneavoastra. 
 
In cazul in care raspunsul nostru nu raspunde pe deplin asteptarilor dumneavoastra, aveti posibilitatea de a recurge la procedura medierii, in conditiile prevazute de lege, mediatorii putand fi alesi din tabloul mediatorilor de pe site-ul www.cmediere.ro, de a va adresa Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar ("CSALB"), cu sediul in Bucuresti, Str. Sevastopol nr. 24, sector 1, telefon (021) 9414, site web www.csalb.ro, Autoritatii Nationala pentru Protectia Consumatorilor ("ANSPDCP") sau Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii datelor cu Caracter Personal ("ANPC"), cu sediul in Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, Bucuresti, www.anpc.ro si justitiei.