In viata apar si evenimente nefericite. Dorim sa iti fim alaturi in acele momente si sa stii ca te poti baza pe protectia asigurarii tale!
Cand poti deschide un dosar de dauna?
Cand are loc un eveniment nefericit care poate fi incadrat pe una din urmatoarele acoperiri ale asigurarii tale: deces/ somaj/ incapacitate temporara de munca (concediu medical)/ invaliditate totala.
Cum deschizi un dosar de dauna?
Daca esti Asiguratul, Mostenitorul sau Reprezentantul legal al Asiguratului:
![]() |
I. Completezi declaratia de eveniment accesibila aici; |
![]() |
II. Pregatesti copii/ poze ale documentelor obligatorii (enumerate in tabelul de mai jos); |
![]() |
III. Trimiti e-mail la daunelife.ro@generali.com cu declaratia de eveniment si documentele obligatorii; |
![]() |
Dupa evaluarea declaratiei si documentelor obligatorii pot fi solicitate documente suplimentare |
DOCUMENTE OBLIGATORII, in functie de acoperire:
DECES din orice cauza/ din accident:
Retine! Decesul se va despagubi doar din accident, daca la incheierea creditului: ai 65 de ani impliniti/ suferi de boli cronice/ esti incadrat intr-un grad de invaliditate. |
SOMAJ (pierderea involuntara a locului de munca):
Retine! Somajul tehnic nu se despagubeste. |
INCAPACITATE TEMPORARA DE MUNCA (concediu medical):
|
INVALIDITATE TOTALA:
|
Nu ai posibilitatea de a trimite e-mail?
Mergi in oricare agentie Generali si lasa colegilor nostri declaratia de eveniment completata si copiile documentelor obligatorii.
![]() |
Asteapta raspunsul specialistilor nostri. In maxim 3 zile lucratoare de la transmiterea documentelor, un inspector de daune iti va confirma primirea acestora, dosarul va fi inregistrat si va intra in evaluare. Inspectorul de dauna te va contacta pentru continuarea procesului. |
![]() |
Verifica-ti e-mailul pe care l-ai lasat pentru contact, chiar si folderele Spam/ Trash, pentru a urmari solutionarea dosarului de dauna. |
Pentru informatii suplimentare, poti apela si call center-ul Generali Romania 0372 01 02 02.