Notificare Modificare Serviciul 3D Secure

Print Favourite

Notificare privind modificarea Regulilor și condiţiilor de utilizare a Serviciului 3D Secure ce oferă posibilitatea efectuării tranzacţiilor de comerţ electronic securizat (plăti prin Internet) prin intermediul cardurilor.
 
Stimate client,
 
Vă mulţumim că aţi ales UniCredit Consumer Financing și vă asigurăm că suntem permanent preocupaţi să menţinem oferta de produse adresată clienţilor noștri în actualitate și să oferim cele mai noi beneficii disponibile.
 
În acest context, dorim să vă informăm că, începând cu data de 10.06.2017, vom îmbunătăti conditiile de utilizare a Serviciului 3D Secure, modificând modalitatea de verificare a identitătii titularului cardului (în calitate de Detinător/Utilizator) la efectuarea tranzactiilor de plată prin Internet, pe site-urile comerciantilor înrolati în Sistemul 3D Secure (MasterCard® SecureCode™).
 
Astfel, parola personală pe care ati setat-o la activarea Serviciului 3D Secure va fi înlocuită cu o parolă dinamică reprezentată de un cod unic generat pentru fiecare tranzactie online în parte și transmis prin SMS la numărul de telefon mobil declarat către UniCredit Consumer Financing IFN S.A.
 
Avantajele parolei dinamice pentru Serviciul 3D Secure:
 
Sporirea gradului de securitate la utilizarea cardului pentru plăti pe Internet, parola dinamică este temporară și unică, valabilă exclusiv pentru validarea tranzactiei pentru care a fost generată. Codul unic este valabil timp de 10 minute, în cazul expirării fiind necesar să reluati procesul de plată.
Nu mai este necesară memorarea unei parole.
Activarea serviciului 3D Secure se face automat, nu mai este necesară activarea prealabilă pentru stabilirea datelor de identificare (cod utilizator/parolă) în cazul în care nu l-ati activat până în prezent.
 
Efectuarea tranzactiilor online prin Serviciul 3D Secure folosind parolă dinamică:
 
1. Alegeti produsele și finalizati comanda
2. Introduceti datele cardului pentru plata comenzii
3. Primiti prin SMS parola dinamică
4. Introduceti parola dinamică pentru confirmarea tranzactiei online
 
Ce aveţi de făcut?
 
Pentru primirea parolei dinamice vă rugăm să vă asigurati că ne-ati furnizat un număr de telefon mobil valid, care vă apartine.
 
Puteti actualiza numărul de telefon mobil (dacă este cazul) apelând Info Center la +40 21 200 2020 (apel tarif normal în reteaua fixă Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal în retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone), ori vizitând orice sucursală UniCredit Bank S.A.
 
În cazul în care nu veti proceda la actualizarea numărului de telefon mobil până la 10.06.2017, ne vom afla în imposibilitatea de a vă oferi în continuare acces la efectuarea de tranzactii securizate de plată prin intermediul Serviciului 3D Secure. Detalii cu privire la Regulile și condiţiile de utilizare a Serviciului 3D Secure pot fi consultate pe www.ucfin.ro.
 
Vă mulţumim pentru încredere și vă asigurăm în continuare de sprijinul nostru în vederea accesării de produse și servicii financiare la standarde înalte, în condiţii competitive.