

Codul de Conduita adoptat de Grupul nostru este menit sa asigure ca toti ne comportam in mod corespunzator fata de colegi, clienti si terte parti in activitatile noastre zilnice. Principiile Codului subliniaza standardele juridice si etice la care trebuie sa aderam pentru a ne desfasura cu succes afacerea, protejand in acelasi timp interesele clientilor, diminuand riscurile, respectand reglementarile financiare, asigurand transparenta pietei si protejand datele confidentiale.
Regasiti aici Codul de Conduita al UniCredit.
Regasiti aici Politica Anticoruptie a UniCredit Consumer Financing.
UniCredit Consumer Financing se angajeaza sa promoveze o cultura organizationala avand drept elemente centrale respectarea legii, o conduita etica si o buna guvernanta corporativa, recunoscand importanta elaborarii si implementarii unei Politici privind raportarea Conduitei Inacceptabile - Whistleblowing accesibila atat angajatilor cat si tertilor.
Scopul acestei Politici este:
- de a crea un mediu adecvat in care angajatii si tertii (parteneri, furnizori, contractori, agenti delegati, etc) sa se simta liberi sa semnaleze raportari asupra unei conduite inacceptabile din partea angajatilor, acest lucru fiind considerat a contribui semnificativ la auto-corectare si excelenta.
- de a defini canalele de comunicare disponibile pentru primirea, analiza si utilizarea raportarilor conduitei inacceptabile in cadrul organizatiei.
- de a garanta protectia persoanei care semnaleaza o conduita inacceptabila impotriva oricarei forme de represalii, discriminari sau penalizari/sanctiuni, ca urmare a transmiterii unei sesizari facuta cu buna credinta.
Conduita inacceptabila reprezinta orice actiune sau inactiune aparuta in cursul desfasurarii activitatii sau cu impact asupra activitatii desfasurate in cadrul UniCredit Consumer Financing, care este sau ar putea fi daunatoare sau ar putea sa pericliteze misiunea sau reputatia campaniei, a Grupului UniCredit sau a angajatilor acestora si care ar putea consta in:
- conduita ilegala, neloiala sau contrara eticii;
- incalcarea oricarei obligatii legale sau de reglementare care se aplica angajatilor in timpul desfasurarii activitatii;
- o nerespectare a normelor, regulilor si reglementarilor companiei si ale Grupului UniCredit.
Sesizarile unei conduite inacceptabile pot fi facute de angajatii UniCredit Consumer Financing, urmand indicatiile din Politica atasata.
Tertele parti pot transmite sesizarile privind conduita inacceptabila utilizand urmatoarele canale de comunicare:
- via email (ROUCFinCompliance@unicredit.ro);
- letric, in atentia structurii Conformitate UniCredit Consumer Financing IFN SA si/sau structurii Audit, la urmatoarea adresa: UniCredit Consumer Financing, Bd. Expozitiei 1F, etaj 6, RO-012101, Bucuresti, sector 1, Romania;
- sau completand formularul de aici.