

La nivel international UniCredit Consumer Financing se formeaza in ianuarie 2009 prin fuziunea a doua entitati, "UniCredit Banca per la Casa" si "UniCredit Consumer Financing". Nou creata companie devine o institutie financiara a Grupului UniCredit specializata pe segmentul de retail in acordarea si managementul creditelor ipotecare, a creditelor de nevoi personale si a cardurilor de credit.
Cronologie paralela a UniCredit Banca per la Casa si UniCredit Consumer Financing
2001:
In Italia iau fiinta Clarima si Adalya Banca Imobiliare, aceasta din urma formata prin cooperarea a doi lideri ai pietei italiene in domeniile financiar si imobiliar: UniCredit Group si Tecnocasa.
Clarima semneaza primul parteneriat comercial si incepe emiterea de carduri de credit.
2003:
Banca Adalya Realty isi schimba numele in UniCredit Banca per la Casa si devine o banca specializata in creditarea ipotecara pe de-o parte si managementul si dezvoltarea canalelor alternative pe de alta parte. La 31 decembrie 2003 se semneaza acordul de preluare a Abbey Banca Nationala a Italiei.
Clarima devine Banca Clarima UniCredit. Clarima incepe colaborarea cu Banca UniCredit prin emiterea si managementul de carduri de credit si acordarea de imprumuturi de nevoi personale catre clientii bancii.
2005-2007:
UniCredit Banca per la Casa lanseaza canalul de distributie points-of-sale si shop-within-shop pe intreg teritoriul Italiei, incepand colaborari cu retaileri importanti. In 2006 se lanseaza BasicWeb, o linie de produse de creditare destinata clientilor online. In 2007 UniCredit Banca per la Casa era recunoscuta drept cea mai mare banca specializata in imprumuturi catre gospodarii, ocupand in clasamentul general un loc patru dupa San Paolo, Banca UniCredit si MPS.
In 2005 Banca UniCredit Clarima ocupa primul loc pe piata italiana a imprumuturilor personale si locul trei din punct de vedere al numarului de carduri de credit emise. Intre 2006 si 2007 incepe expansiunea internationala: in Bulgaria ia fiinta UniCredit Clarima A.D. prin colaborarea Clarima si Bulbank, scopul declarat fiind penetrarea segmentului de imprumuturi nominalizate; in Germania la Munchen se inregisteraza filiala externa a Clarima Banca S.p.a.
2008:
UniCredit Banca per la Casa pune mai mare accent pe relatiile B2B.
UniCredit Clarima Banca devine UniCredit Consumer Financing Bank si isi declara misiunea de a oferi produse inovatoare, sigure si specializate pe toate ariile finantarilor personale.
2009:
UniCredit Banca per la Casa si UniCredit Clarima Banca formeaza UniCredit Consumer Financing, acesta din urma fiind menit sa functioneze la nivel european ca un centru specializat in produse de finantare destinate gospodariilor.
La 1 Noiembrie 2010 are loc fuziunea prin absorbtie a actionarului UniCredit Family Financing Bank S.p.A cu UniCredit S.p.a. "Societetea-Mama"), aceasta devenind noul actionar al UCFIN.